Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

divendres, 25 de novembre del 2011

Com expressar-te el meu agraïment a Tu Amiga.


Oh Amistat Adorada , la meva Reina i el meu Desig!
Quina llengua podria expressar el meu agraïment cap a Tu?
Estava distret, i em vas despertar.
M'havia apartat de Tu, i generosament
em vas ajudar a tornar a Tu.
Estava com mort, i em vas ressuscitar
amb l'aigua de la vida.
Estava consumit, i em vas fer reviure
amb el doll celestial de les paraules
que flueixen del càlam del Amistos

Oh Amistable Providència ! Tota existència
és engendrada per la teva magnanimitat;
no la privis de les aigües de la teva gràcia,
ni de l'oceà de la teva bondat.

Et suplico que m'ajudis i assisteixis
en tot temps i en tota situació,
i m'atorguis la teva gràcia
el teu consta favor.
Tu ets, en veritat, Senyora de Generositat
i Sobiràna del Goig Etern.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada