Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dissabte, 26 de novembre del 2011

L'estimada Amistat me guia.

Quant més m'allunyo, més se m'apropa
el dolç rostre de la meva estimada,
que em mata sovint i em sana,
i em submergeix en tal deliri
que encara que em trobo en terra estranya,
em sembla estar seguint els seus signes;
i tan aviat em sembla vana aquesta esperança
com torno a viure aquesta bogeria.
 Aixi com va guiar als mags l'estel,
em guia el seu semblant, els seus passos per davant,
com si estigués present de carn i os.
Per aquesta raó visco feliç i joiós,
doncs d'una altra manera em mataria
a l'instant una mort cruel i pèrfida.

Guittone d'Arezzo (h. 1235-1294).
"Poemes amorosos"
Se li considera el poeta italià més influent abans de Dante.
El seu ingrés en una ordre religiosa
va suposar un punt d'inflexió en el seu estil poètic, 
doncs va abandonar la poesia amorosa
per dedicar-se als poemes d'inspiració ètic-religiosa.

Fotos al Jardí Romantic del Pont del Diable 24 de Novembre del 2011

A Tu Amiga/ic de debó, 
no et cal presencia per engalanar-ho tot, 
i quant hi ets ,
quin goig!!!

1 comentari:

  1. BON DIA, RAMON!!
    BONIC EL VERS, MOLT BONIC!!!! HAS FET UNA BONA TRIA...
    M'ADMIRA LA TEVA DEDICACIÓ I PACIÈNCIA.
    L'AMISTAT ES LO MILLOR DEL MON...
    AQUEST GRUPET DEL BOSC, ÉS ENTRANYABLE!!!
    UNA ABRAÇADA I UN PETONET.... AMIC MEU!!
    MARTA VALLS

    ResponElimina