Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimarts, 27 de setembre del 2011

Un vol per el Bosc amb el pinyolet.

 Tot recuperant aler, he fet un vol per el bosc,
 guaita el pi on un dia el Pinyolet i sa parella, varen jugar amb mi al amagatall
 Amb la llum favorable que hi ha, seria formidable, veure al Pinyolet
 Ep, si es ell, tot pujant per la passera telefònica,
 ai que se escapa entre pins !!!, 
com corra i salta, 
quiet, aquí se ha parat, reposa ???... 
no us lo cregueu, me vigila que faig, 
jo ni mut.
Me continua vigilant, jo quiet.
Aviat se mourà, jo quiet.
Cap a dinar, jo quiet.
rapit que es el eixerit, jo quiet.
Buscant la pinya mes bona, jo quiet.
Aquí ja lo he perdut, jo quiet durant 20 minuts, 
perquè se que hi es, al mateix lloc que fa pocs dies us lo vaig ensenyar.
Deixarem que dino tranquil hi faixo la migdiada, nius in te.
Avui ja m'alegra el dia, 
se apropen hores de felicitat amb bona companyia d'unes Amigues, 
una la coneixeré.

Al menjador del Pinyolet, del Nostre Racó el Bosc.
Tarragona 27 de Setembre del 2011

2 comentaris:

  1. Jajajajaja quina paciencia de Sant que tens Ramon, ets un crac de britat. Gracias per tot maco.

    ResponElimina
  2. Maribel bonica, una de les Amigues de les que he passat la tarda del Dijous, et coneix i li caus molt be, en varem parlar de Tu, me preguntava de que et coneix-ho, ja li he dit, que quant ens vegem, passarà com amb Ella, no me sorprendràs, perquè ja ens coneixem, desitjo no sorprendre't gaire.

    ResponElimina