Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dijous, 1 de setembre del 2011

Bona nit Colla tot millora amb valtros em teniu Boig.


Bona nit Colla, arredonir el dia del sant amb un concert a una Iglésia que se digo Sant Ramon i acabar-ho amb una evocació al Pirineu, os asseguro que no te preu i desprès per escampar les emocions deixar-les anar ran de mar perquè arribon a la BONA GENT PATRIOTA D'ARREU, uuuufffffff, tingueu una bona nit i millor despertar, us estimo au estat genials, amb un granet de sorra com jo.//*//.


A la terra humida escric
nena estic boig per tu
em passo els dies
esperant la nit.


Com et puc estimar
si de mi estas tant lluny;
servil i acabat boig per tu.


Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
peròdins la meva copa veig
reflexada la teva llum ,me la beuré;
servil i acabat boig per tu.


Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja que caurà avui.


Em quedaré atrapat
ebri d´aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.


Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflaxada la teva llum,me la beuré;
servil i acabat boig per tu.
servil i acabat boig per tu


Assaig de la Coral "Prades Cor i el Cor "Antistiana Màskili" a la Església de Sant Ramon de Salou 31 d'Agost del 2011.
Fotos al Passeig Jaume I de Salou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada