Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dilluns, 6 de febrer del 2012

Amb la teva companyia no em manca res.

Amb la teva companyia no em manca res.
Em fa reposar en paratges deliciosos, 
em condueix a les aigües tranquil·les
i conforta la meva ànima.
Em guia per camins tortuosos, 
per amor a la seva especie. 
Encara que vagi per una vall tenebrosa, 
no tindré por, perquè Tu estàs amb mi,
la teva presencia i la teva alegria em sostenen.
Em prepares una taula 
davant les dificultats del camí
perfumes amb ungüent el meu cap
i m'omples la copa a sobreeixir.
Lleialtat m'acompanyara
tots els dies de travessa;
em fa gaudir de la Natura
per sempre més.


Adaptació del Judaísme, Salm 23 - CONSOL I FORTALESA
foto tor sortin del Gorg de la Febró un cop passat el rierol
1 de febrer del 2012

dedicat a tota la Colla,  que me consola i conforta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada