Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dilluns, 27 de febrer del 2012

He mirat aquesta Terra i us he vist.

Estimo el país, m'agrada petjar-lo i conèixer gent. 
Preferentment aquella que treballa en l'anonimat
 i el fa gran sense esperar res a canvi.

Aquelles persones que, amb el seu esforç mai reconegut, 
et fan adonar de la facilitat amb què, 
de vegades, atorguem creus de Sant Jordi a qui no la mereix. 

Cagadubtes i contradictori com cal. 
No m´agrada la marxa en fila índia i, de tant en tant, 
em sento ovella negra.

No suporto els brètols i encara menys aquells que diuen pertànyer al meu bàndol.
No tinc gaires conviccions profundes -un parell, o potser menys-; 
em molesten aquells que creuen no equivocar-se mai i m'inquieten les persones d'idees fixes. 

Sóc conscient de les meves mancances i convisc, 
procurant no molestar, amb la meva ignorància.

 M'emprenya, però, la ignorància insolent, pocavergonya i cridanera que 
molt sovint veiem per carrers i places o a través de l'anomenada caixa tonta. 

Alguns diuen que sóc extravertit. Altres introvertit. 
A vegades necessito soledat i silenci, tancar els ulls i volar. 
A vegades, seure al marge del camí i veure créixer la ginesta
i d'altres emprendre caminades esgotadores per allunyar dimonis interns. 

Procuro sovint pujar a la muntanya i mirar,
 al fons, la vall de llàgrimes,
 mentre escolto el silenci 
i sento el vent a la cara, 
despertar el sentits 
i gaudir de la llibertat absoluta. 

MarcelPuigPuig
Foto al Riu Glorieta Mont Ral 24 de Febrer del 2012

1 comentari:

  1. HOLA RAMON, QUE BONIC, FA PLORA, D'EMOCIO, TINC LA PELL DE GALLINA..!!! HE MIRAT AQUESTA TERRA, HE MIRTAT AQUESTA TERRA, GRACIES RACONET, ESTIC MOL CONTENTA ESTIMO AQUESTA TERRA..!!! //*// <3<3
    MAITE.

    ResponElimina