Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dilluns, 6 de febrer del 2012

L'aigua, per mi, és mitja vida, és un dels pretextos d'evasió més positius del meu esperit.

L'aigua, per mi, és mitja vida, és un dels pretextos d'evasió més positius del meu esperit. 
M'agraden el mar, els rius, els llacs, els corrents d'aigua per petits que siguin.
A l'hivern, en el meu país, caminant per fora, m'aturo a escoltar el rajolí de l'aigua d'un rec, per insignificant que sigui. 
Una determinada quantitat d'aigua pura, fresca -si pot ésser gelada-, posada dins un cristall d'un bon dring, 
és per mi una autèntica delícia, un luxe exquisit.

Avui malgrat el tems un pel fres-cot i les presses del company, me ha vingut al pensament aquestes paraules del Josep Pla, 
conca el company ja era fora fotografia'n un altre cop el Gorc, me he quedat al Gorget sol per fotografiar-lo,
 i me ha semblat que el esperit del aigua em parlava i em tranquil·litzava el esperit dels sus-tracs de la vida,
 tot contemplant senta't a la roca me ha semblat que per damunt del salt del-aigua aguaitava el esperit de la roca
 amb unes celles i mirada profunda i un gran bigot em transmetia Pau , 
molta Pau, felicitat i serenor d'esperit, la que he volgut per a tota la Colla.

foto al gorget de la Febró 1 febrer del 2012
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada