Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimarts, 21 de febrer del 2012

Gràcies per ser la meva amiga

Al posar-me a reflexionar tot el que m'ha passat, he descobert que tot i que no ens coneixem des de fa molt, et tinc una gran confiança amiga meva, doncs realment em recolzes i has estat quan t'he necessitat. 
Crec que ets una persona meravellosa , a la qual mai oblidaré. 
Sempre m'has recolzat, com una gran persona,espero que encara que passin els anys segueixis sent com fins ara. Ets una persona molt comprensiva i desitjo seguir comptant amb tu ja que sempre has estat allà, quantes vegades t'he necessitat. 
Encara que siguis una amiga a la qual vaig conèixer, fa només alguns pocs mesos vull que sàpigues que no et veig com una amiga sinó més aviat com una germana perquè m'has donat tant ... 
T'agraeixo tota la teva comprensió, afecte, confiança i sobretot que, em brindi la teva amistat.
I davant de tot això només em queda donar-te les gràcies pel temps que m'has dedicat, pels teus consells i el teu suport. 
Ets el màxim! Et vull! 
Gràcies per ser la meva amiga!

la meva millor amiga  "la Maite"
es un escrit de Karina
fotos al Parc de Sant Pere i Sant Pau de Tarragona. 20 febrer del 2012

2 comentaris: