Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimarts, 16 d’agost del 2011

Conciencia a la Llum Tardoral.

Avui em visito, 
toco a la meva porta 
i sense obrir-la entro.

Em va refredar la pell, 
em va escalfar l'ànima 
i va despertar els dolors esmorteïts 
per petons analgésics,
 mutilen una part de mi 
i s'acreixen les ganes de tocar el cel.

Robaré una escala, 
pujaré els esglaons, 
arribaré al purgatori amb el passaport a l'infern, 
les meves mans tremoloses suspeses 
en la tomba del mausoleu del meu sentir.

Esgarrapo la terra que em cobreix, 
respiro l'últim sospir 
tancant els ulls 
i quedant-me amb mi.


Poema de Adriana Arnaiz Fernandez Concha  "Conciencia"
foto a la XXII Trobada de Poetes de Botarell Agost del 2011

2 comentaris:

  1. Estava revisant unes fotos per bastir un poema envers la Llum tardoral a la Font Vella, de Botarell i ves per on, malgrat tenir la consciencia de lo que feia i vaig anar a fer, aquesta foto al revisar-la me ha fet consciencia del motiu per la que cada dia mes gent neta i saba nova viu , perquè te consciencia i es Poble Net.

    Segur que vosaltres i veieu mes, però jo us diré que hi bec a aquesta foto que he enfosquit les ombres per ressaltar lo que bec: per damunt de tot la Llum i el Cel (la senyera), desprès entre dos plataners il·luminats La Veu de la Consciencia (el rapsoda) i a la seva dreta desprès del plataner la nova Saba lleugerament il·luminada enmig de dos sentiments el de la Font Vella ,darrera seu aprofundida en les entranyes de la terra i el present reflectit amb aquestes cadires acaronades per la Llum plataforma per expressar sentiments i consciencia, uns amb el do de la Paraula i els fets i permeteu-me una llicencia, que me fa molta il·lusió, a l'esquerra en un racone´t aquest tri-poda ( un regal del 1976 d'una persona que estimo mol), la meva humil ferramenta, perquè ni soc poeta, ni rapsoda ,ni fotògraf, tan sols un de tants caminadors que estima Sa Terra.

    I un crit al cor;

    VISCA CATALUNYA LLIURE //*//

    ResponElimina