Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimecres, 17 d’agost del 2011

La meva felicitat ets TU.

Des que estic amb tu tinc una sensació
que no havia tingut mai abans.
Sovint em preguntava què era la felicitat.
Si existia.
Què es sentia. 

 Vivia…
perquè és ben cert que vivia.
Però no hi havia res que em fes concloure
que vivia feliç.
A vegades arribava a la conclusió que 
la felicitat no existia
,I que, tot plegat, era una quimera que,
igual que l’amor,
s’havien inventat els poetes
.I de tant sentir-la,
i de tant voler-la,
havia acabat per creure-me-la.

 Però ara…
ara es diferent.
Des que et conec tinc una sensació ben diferent
Visc diferent
Tinc la il·lusió de llevar-me cada dia,
perquè sé que tu hi ets, a la meva vida.
Sé que t’estimo, 
I noto, perquè m’ho demostres, que tu també ho fas.
I m’adono que sóc feliç.

No sabria explicar-te què és la felicitat,
però és una sensació que tinc.
Quan estic amb tu,
Però també quan no ets al meu costat,
i, tot i no ser-hi,
segueixes estan en mi.
Perquè sempre m’acompanyes arreu.
La meva felicitat ets tu.

ES UN POEMA DE blaudemar  "La meva felicitat ets tu"
Fotos aquest mig dia 29 de Juny del 2011 davant l'Anella Verda de Tarragona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada