Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dijous, 25 d’agost del 2011

Entrada de Llum.

Estàs allí en el riu, en el mar, en la fragància;
En la rosa que enamora; en l'emoció que aflora,
En els meus llavis que et canten i orant t'implora.
Llum, aquí t'adverteixo, en la meva ànima que és la teva estada.
Gens en tu és un misteri, tot ho deixes en la meva ànsia 
D'assumir-te en el cru; en la pau que sempre enyora,
Tenir-te en sublim aurora o en l'ocàs que plora.
Llum, ets la meva font, beneït sóc amb la teva Presència.
Quan hagi de remuntar en el meu caminar de llaurador
Els solcs dolents o bons; amb tu he explicar.
Oh, la meva Llum en el teu altar deixo el meu amor i foc.
No sent els meus records extints ni distants
Hauran de donar-te la meva croada sideral.
Llum, sempre així la meva ànima t'ha de cantar.


Arranjament del poema de Theo Corona  "Deu ,me cautives"
foto a Roda de Bara, entrada del Pa Beneït a L'Església desprès de la processo.
24 d'Agost del 2011

1 comentari:

  1. La Llum te moltes formes i colors i no in nia cap que sigui millor a un Altra.
    Si se du amb bonança.
    Dueu bona Llum♥♥♥.

    ResponElimina