Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dijous, 25 d’agost del 2011

Una canço d'Amor amb Amor per a la Colla i la Salut Margarit



Estic dempeus en la teva porta
I la cançó que cant
És de llum de lluna.
Estic dempeus i espero
El frec de la teva mà
En la nit de juny.
Les roses sospiren
Una Serenata a la Llum de la Lluna

Els estels estan fulgurants
I aquesta nit de quina manera
La seva llum em fa fantasiar.
El meu amor, saps
Que els teus ulls són com a estels
Brillantment encesos?
Et sedueixo i et canto
Una Serenata a la Llum de Lluna

Fem una passejada fins a l'alba
Per la vall de somnis de l'amor
Només tu i jo, un cel d'estiu
Una brisa celestial
Besant els arbres

Llavors no em deixis esperant
Apropa't amb tendresa
En la nit de juny
Estic dempeus en la teva porta
I et canto una cançó
A la llum de la lluna
Una cançó d'amor, la meva vida
Una Serenata a la Llum de Lluna.

Moonlight serenade / Serenata a la luz de la luna
Foto aquet mig dia al Poliesportiu de Roda de Bara
concert Vermut a la Plaça dels Pins 24 d'Agost del 2011
Festes de Sant Bertomeu
i Santa Salut, aquets ultim fet ho desconeixia



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada