Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

divendres, 2 de desembre del 2011

Desde el Terrat versos Lliures a la Maite i la Marta, quines Valls!!!

José Marti
Ànima noble i generosa, lliurat amb fervor a qualsevol tasca generosa,
va comprendre que els nens necessitaven llibres bells per llegir.
En la seva obra,
Martí esdirigeix
al nen artista, la sensibilitat del qual li fa agradar de la poesia, de la història i de la
ciència, per així complaure la seva curiositat.

Martí va ser mestre de vocació, apassionat i
amant de la bellesa i la veritat.

Així és com la transmet a través de:

Versos Lliures

Jo sóc una Dona sincera
d'on creix el palmell;
i abans de morir-me vull,
tirar els meus versos de l'ànima.

Jo vinc de tot arreu
i cap a totes parts vaig;
art sóc entre les arts
a les muntanyes sóc.

El meu vers al valent agrada
el meu vers breu i sincer;
és del vigor de l'acer
amb que es fon l'espasa.

El meu vers és d'un verd clar
i d'un carmí encès;
el meu vers és el d'un cérvol ferit
que busca a la muntanya emparo.

Amb els pobres de la terra
vull jo la meva sort tirar;
el rierol de la serra
em complau més que el mar.

Tot és bell i constant,
tot és música i raó
i tot com el diamant
abans que llum és carbó.

foto al Nostre Racó el Bosc
el 29 de Novembre del 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada