Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dilluns, 5 de desembre del 2011

La Herba al bosc del Pulmó Verd de Tarragona.

 Per fi emergeixo a la pastura que cenyeix enamorat l'alt de la lloma.
L'herba és encara més amant i més alta i més acollidora.
 Decorada en mil tons pel sol, esbrossada en mil carícies per la brisa,
em crida amb més força que em capbussi i la recorri,
que l'habiti amb infrangible i amorosa persistència.
 Accedeixo als seus desitjos i m'enfonso, com ancora sense vaixell,
en el seu fluid viu i envolupant, tamís de vents i de sol
i m'aclapara la seva aroma densa i humit a bri i a nutrient
un baf que em sedueix fins a les profunditats de la terra

fracment d'un poema MadTeam "El bosc primigeni"
fotos aquet mig dia al Pulmó Verd de Tarragona
5 de Desembre del 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada