Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dijous, 1 de desembre del 2011

Quant et miro.

Quan et miro, es vessen paraisos

sobre el buit de les meves mans.

quan et miro, Sóc feliç

i encara que no ho notis la meva ànima aquesta cantant.

Quan et miro, retallets de sol

van recorrent les meves entranyes.

Quan et miro, t'estimo tant,

que em dol esperar fins demà.

És en la teva mirada que s'amaga

el mes gran dels versos

la paraula més sagrada,

el silenci més tendre.

quan et miro, et beso amb la meva mirada

et beso en silenci de la forma mes callada.

quan et miro, sento el goig

fenme pessigolles en l'ànima.

quan et miro, s'il·lumina el dia

i no hi ha alegria mes bella i mes sana.

quan et miro, amor de la meva ànima

la més bella de totes les flors em canta.
poema "Quant et miro" Juan Carlos Lozano
foto aquesta nit del 30 de novembre del 2011
mirant el Nostre Racó el Bosc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada