Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimecres, 7 de desembre del 2011

Dius que ningú et vol?

Dius que ningú et vol?
Creus que no tens a ningú que t'estimi, et valori, t'estimi,
et digui paraules afectuoses?

Com ho fas tu amb tu mateix?

Realment t'estimes, et valores, t'aprecies i et cuides?

Un requisit indispensable perquè algú pugui voler-te i
per merèixer l'afecte dels altres,
és començar per estimar-nos, moltíssim, nosaltres mateixos,
amb tot el que això significa.

Pensa-ho.

La Colla, t'estima.

Un pensament anònim 
foto al cor del bosc 28 de Novembre del 2011 

2 comentaris:

  1. I JO T'ESTIMO PER QUE ET FAS ESTIMAR....
    ETS UN AMIC COM POCS....
    T'AGRAEIXO TOT EL QUE FAS....
    UNA ABRAÇADA, RAMON DEL RACÓ....



    MARTA VALLS

    ResponElimina
  2. RAMON SOC DE LLAGRIMA FACIL..!!! COM DIUS AQUESTAS COSAS ME FAS PLORA..!!! A LA VIDA TOT ES COMPLICAT I APRECIO TAN A LES PERSONAS QUE M'ESTIMAN QUE JO DONO TOT DE MI, GRACIES SI ALGU M'ESTIMA JO TAMBE EL ESTIMO..!!! MAITE VALLS

    ResponElimina