Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimarts, 5 de juliol del 2011

Per sempre t'estaré agraït que t'hagis creuat en la meva vida,


Per sempre t'estaré agraït
que t'hagis creuat en la meva vida,
i aquest dia vull dir-te, amiga,
que ets: Una persona molt volguda!

Amb tu em sento compres,
ets qui escolta els meus secrets,
i qui amb paraules molt sentides
m'ajudes quan estic en destrets.

Hem recorregut llargs camins,
m'ajudaves quan estic moix.
Déu ens va unir en una mateixa destinació,
de poder estar acompanyades.

Vivim il·lusions i esperances,
l'amistat, l'amor i la confiança,
incondicional, que en tot moment,
em vas brindar, donant-me el teu alè.

Amiga, especialment avui et recordo
estàs present en els meus pensaments,
ets el tresor mes preuat,
consol, que la meva vida ha troba

es un poema de Arjona Delia

Fotos eclipsa de Lluna. Juny del 2011 a Tarragona

5 comentaris:

  1. Bona nit Colla, aquest vídeo es el que me varen retallar al Mur del bosc i bloquejar de pujar vídeos, el motiu que ens tro besem "Volant lliurement", potser els hi daurem d'agrair ,ens han permesa naixeré en un vol lliure

    ResponElimina
  2. Un poema precios Ramon. De debò. T'agraeixo que l'hagis compartit amb nosaltres. Una abraçada!!!


    MARTA VALLS

    ResponElimina
  3. Moltes gracias Ramon, es un poema molt bonic i el eclipse per lo menos el puc veure perque desde casa no va poder ser hi habian molts nuvols. I la opera preciosa ancara que molt triste la seva historia, pro es d'aquelles que cuan l'escoltes set remou tot per dintre.

    ResponElimina
  4. Preciós poema,
    Unes boniques paraules, per no oblidar mai.
    I la música insuperable.
    Gràcies Ramon.

    ResponElimina
  5. Maribel bonica, fins les 11 de la nit no vaig poder enfocar res, per els nu-bols, al final des-de el terrat, pensant amb les persones estimades que sabia teníeu nu-bols, lo vare dir el tems i algunes per el fac.

    ResponElimina