Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

diumenge, 2 d’octubre del 2011

ES FON LA NIT

Amb la Natura als ull
em creixen ales...

Es fon la nit 
i, lentament, beslluma 
la llum somorta de l’albada,
allà al llindar de l’horitzó.
I creix i creix la nitidesa a cada instant,
mentre els colors s’espolsen la rosada...
I el paisatge desperta, a poc a poc,
i els sentits se sadollen de bellesa. 
El parpelleig de l’aigua
al pas enjogassat del ventijol,
entre tallants de roca viva
i el blau d’un sostre resplendent.
Els jocs de l’ombra dibuixant cal•ligrafies,
el vol cantaire dels ocells,
l’ordit policromat de flors boscanes
i el dúctil onejar de les essències,
els perfils dels cimals alçant els dits...
I... els ulls perduts en la distància.

Immers en la Natura,
em bec l’antídot que destil•la,
i em redimeix de tot rancor!

ES FON LA NIT es un poema de Josefina Peraire 
==========================================
foto avui dia 2 d'Octubre del 2011
des de la finestra de casa, 
veient la Lluna mes o menys on el Dimecres dia 28 de Setembre, 
tres Amigues em varen fer feliç

4 comentaris:

  1. Montserrat, Maite, Marta, gracies per existir.

    ResponElimina
  2. En un moment d'harmonia interior, tot contemplant com se font la nit per que neixo el dia, aquest poema ple de llum lo dicta la bellesa interior que trans-meten les Amistats.

    ResponElimina
  3. Ramon, bon dia!! Gràcies per fer-nos tant feliç.. amb la vostra amistat i aquestes coses que ens envies. De debò que em sento cada cop més rica. Només puc fer que donar-te les gràcies, es un honor i un plaer formar part de les teves amistats. T'estimo guapo!! MARTA VALLS

    ResponElimina
  4. Bona tarda Ramon,el poema es precios i te molta raò en que cuan estas sol am la natura i en aquet cas, en una nit sota una lluna i problaplement forças estels,et sents am ganas de neteijar la teva anima i redimirla de totes las malas energias que has acumulat durant el dia, jo moltes vegadas men vaig al terrat cuan es nit ben tancada i m'agrada mirar capa el cel i pensar cosas. Gracias Ramon molts petons<3<3<3.

    ResponElimina