Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimarts, 18 d’octubre del 2011

La senyera de Catalunya.//*//







La senyera
de Catalunya,
amb les quatre
barres,
m’oneja en
esperit i ànima.
Són la seva
història,
la llengua,
la tradició
i la lluita,
el cor,
la meva àncora.

Poema "La senyera de Catalunya"
Josep Maria Corretger i Olivart
(Alcarràs, 1976)
Em plou molt aquest poema
perquè el Autor es de Terra Estimada,
lo que mes vull a la vida,
la Montserrat, in te família
Alcarràs es veïna de Torres de Segre,
on es nascuda la Montserrat ,
hi tenim família i amics,
que aprecio moltíssim.
fotos aquesta tarda

a una Patriota de socarrel
La Maite
a la Rambla de Lluis Companys a Tarragona,
18 d'Octubre del 2011

2 comentaris:

  1. Hola Ramon, que contenta estic!!!! Gràcies, guapo!! T'estimo mooooolt!!! Va ser una tarda molt entranyable... Gràcies per haver-me fet aquestes fotos tant boniques.
    Xato, un petó molt fort.... MAITE VALLS

    ResponElimina
  2. Hola Ramon, gracies per aquet dia tan bonic..!!! estic mol feliç..!!!! som i serem i mai ens cansarem VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!!! una abraçada mol forta per tu i la Montserrat..!!! Teresa Valls

    ResponElimina