Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

diumenge, 23 d’octubre del 2011

Cercant la llum a la poesia

Cerco la llum a la poesia.
Cerco il·luminar-me.
Cerco alegria.

El teu poema,
en la meva boca.
El meu poema,
a la teva boca
sense badar.
La Religió,
l'autentica,
aquesta o d'altre
més gran o mes xica.

Es una poesia,
escrita pels avis,
que et porta a deu:
Al setè cel,
afora.
O dintre teu.
Sigui que sigui
o sigui que no.
No sigui que fos
el que es enganyós.

De tan gran solemnitat,
que no entén de caritat.
Un moviment social,
una farsa.

Que sols el negoci entén
que no sent la compassió.
Fins i tot la violència encén
manipula i fa obligació.
Tot un poema.
i callo.
Et miro,
i sento.
Tot plegat
me'n adono.
Estic il.luminat!!!!!

es un relat de Epicuri
fotos a la Capçalera del Circ de Tarragona
desde la Torre de Pilats
19 d?Octubre del 2011

3 comentaris:

  1. ohhhhhh!!!!! que bonic!!!!Ramon moltes d'aquestes no les tinc... me les pots enviar per e-mail??? quina il.lusio!!!!! sAPS, T'ESTIMO MOLT... ETS UN MOLT BON AMIC, RAMON!! UN PETÓ A LA MONTSERRAT DE PART MEVA.... I PER TU UN ALTRE DE MOLT GROS...

    MARTA VALLS

    ResponElimina
  2. Bon dia Ramon i amics..!!!! la veritat sembla que surtim de fa segles, i fa segles que aquestes pedres estn aqui, cuantas personas an tocat, an treballat, an mirat, an viscut entre aquestes pedre, tenen mes de 2.000 anys, i are nusaltres con si fosin de ahir les toquem les nirem i si parlesin??? cuantes cosas saven aquestes pedres son savies..!!! Ramon mes tret espetlluda jo no soc, hahahahahha pero que importa importa que estem aqui i seguim aixo es el mes importan, gracies Ramon amic...!!!<3 <3

    ResponElimina
  3. Maite si amplies la foto veuràs que estas somiant amb tota la bellesa ,Pau, historia d'aquestes pedres, amb la brisa a la cara, per uns instants les dos flota-beu.

    ResponElimina