Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

diumenge, 9 d’octubre del 2011

Poema d'Amistat per a la Lluna.

Tu,
les línies intenses d'eterna tendresa,
un clam dement en la meva destinació, 
buscant en deliri el teu temps, 
en els matins de la teva existència llunyana,
records de primavera ,
una dolça bogeria, 
una aurora llunyana,
la teva ànima ansiosa viatgera, 
em posseeixes en secret musa de passió, 
desitjant la meva pell ,
la dansa infinita la teva il·lusió, 
embolicat per la sorra mes allà del vent, 
porto un reclam en l'ànima avui al cel, 
en la teva riba, 
les ones que llisquen les meves nostàlgies, 
i en la nit 
creuant el cristall del mar, 
mirant els estels, 
inspires un cant sublim,
oferint-me alegries en un amor present,
il·lumines l'hort dels meus sentiments, 
deslligant les fantasies del meu amor.

es un poema de Rebeldeenamorado(guillermo A.m.)
foto al terrat tot buscant estels
9 d'Octubre del 2011 Tarragona.



Aquest poema lo dedico a la Isa Ballesteros, 
que segur que tot gaudint dels estels que ha vist, 
ha pogut delectas amb aquesta Lluna.




1 comentari:

  1. Ramon bon dia guapo!! avui de bon matí 3 noves fotos... per començar el que segur serà un bon diumenge... Petons. marta valls

    ResponElimina