Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dilluns, 17 d’octubre del 2011

Impotència

Aquesta foto
no es la millor de les meves fotos,
pero es la meva foto,
els ulls han gaudit del fugaç espectacle,
a la càmara no li he sabut transmetre.
Per axó l'emmarco,
lo comode es resaltar
lo casi perfecta,
per axó me quedo
amb l'imperfecte.
=================
Visco en un món creat pel
meu immers en aquest món real
que m'oprimeix i
del com
solament vull escapar.,
sóc la prolongació dels meus somnis
mes,va ser violent el xoc
amb el real.
.anhelava recollir el missatge
de la vida.
però vaig trobar sacrifici,
renúncia ,desengany
i mentides
fem-me caure
en les ombres del cansament.
.
vaig voler viure la vida
i em va matar el que vaig veure:
ulls que vigilen,
tasques quotidianes imposades
pels homes robots
esclaus de les seves regles
marcats per les hores
d'una altra maquina
que mou ambdues aspes
per agarrar el temps
i tirar-ho al passat
quedant
sempre alguna cosa per fer,
una paraula per dir,
un petó per donar,
o una carícia per lliurar.
assec que una fúria immensa
s'apodera de mi
i que sóc una agressiva ona
que copeja impotent
a la passiva roca
que jo creia forta.
.
i em revelo contra aquest món
que devora
la meva llibertat conscient:
em nego a ser esclava
em nego a aquesta desgràcia.
estimo la llibertat en la seva màxima essència.
mes el món m'engoleix
i la realitat s'imposa.
..
distàncies,desenganys,rellotges,
flors,pluges,passions
unicorns al-ads i cançons
formen en la meva ment un caos
dels meus somnis barrejats
i no trobo el meu lloc
desitjo tant trobar-me
on em puc buscar?.

poema "Impotencia " Publicad per la RUTHY
Foto aquets mig dia del 17 d'Octubre del 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada