Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dijous, 21 de juliol del 2011

Avui, de nou, la mar em parla d´amor, del Nostre Amor, de Nova Saba de País Autentic. //*//


Avui, de nou, la mar em parla dámor,
de belles revoltes, d`amics en lluita.


Amiga, tu i jo , i nosaltres hem viscut i
viurem i també recordarem la justa,
i mai guanyada idea d`un món millor,


amb la jovent esperança que ens arrossega.


Com els núvols que avui ens amaguen el sol,
voldria ser les ales del teu àngel.

els mots que mai no hem dit,


i el vent que te`n duga pels temps.
 No vui ser record, el record no és vida


la justa idea de la revolta,
encenia l'esperit que tremola
per els secrets retroba
i a una noia estima.
 




Fotos 14 i 16 Juliol a Torredembarra 6 de Juny a Tarragona  2011
poema  de Xavier Urtos- Angels "Jove Revolta"

2 comentaris:

  1. Eiiiii!!! Ramon. suposo que es això l'enllaç que m'has enviat el darrre. Quina passada, es molt bonic. Gràcies per hvar-m'ho fet arrivar. Em sento una privilegiada. Moltes gràcies!!!!


    MARTA VALLS

    ResponElimina
  2. Si Marta aquest es el enllaç directa, i un cop dins la pagina pots viatjar per lo bloc per temes o per dates, es aixi com cada dia mes me comunicaré amb el Nostre Racó el Bosc, i tot lo seu contingut lo compartiré al bloc per si tornes a passar quelcom,aquí es diria jo que casi segur de no perdes el tems empleat en recerca de poemes que acompanyen fotos i vidios.

    ResponElimina