Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dissabte, 23 de juliol del 2011

Poses la música en el meu interior.

Es tot un luxe el compartir vivències i sentiments amb la Maite,
 aquesta nit juntament amb força gent
 i bastants de coneguts de tot color
 hem declarat d’Independència de Tarragona.
Tan debó fos aixi de sensill per a tota Catalunya, 
els estels guien la Nostra il-lussió i la de milers.

Ets blau, d'un blau suau-intens,
tot de nacre, núvols i cotó,
subtil, dolç, tendre i bell ...
perceptible només per al meu cor.
Seques meves llàgrimes tènuement,
penges el somriure al meu dolor,
t'apropa fugaç i de sobte ...
poses la música en el meu interior.
Reconec els teus passos en el silenci
el teu desplegament d'ales sense remor;
el càntir fresc del teu riure
que descobreix i espanta el meu temor.
Com he de dir-àngel de la guarda?
si ets camí, llum, estrella, amor ...
fas que el cel baixi, que l'infern fugi
potser he de dir-com el teu color ¡BLAU!

Poema " Com he de dir-te? (Al meu àngel)"
de Dora Forletti
Per la Montserrat i jo la Maite es un Àngel rialler que tot lo omple de llum i bellesa.
Foto al seu carrer, acompanyant-me al autobús.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada