Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dissabte, 23 de juliol del 2011

De jo et vas despedint
com si fos l'últim dia 
i te'n vas per altres vents 
a procurar-te alegria. 

I a buscar divertiment 
i a mudar de companyia, 
quedant jo amb el pensament, 
el mateix que abans tenia. 

No n'he trasmudat res, 
dels tractes que teníem: 
jo seguiré el mateix 
visquen amb molta alegria. 

I aconhortat després 
d'allò que ens pervindria, 
i en ser que no et sento ni et veig 
em recordo del que fou un dia. 

Per això no t'abandono 
ni has de pensar que t'oblidi, 
que fins mon cor repeteix 
el que em deies aquell dia. 

Sempre t'apreciaré 
i onsevulga que sigues 
només per dar-te entenent 
que de tu estic agraït

Cançó popular de " Despedida "
Foto al Nostre Racó del Bosc 
aquesta tarda del 08 01 2011
Tingueu una bona nit
i que el Barça ens dongui alegria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada