Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

diumenge, 3 de juliol del 2011

Vull ser lliure com l'aire com les gavines com la rosada.

Vull ser lliure com l'aire
com les gavines
com la rosada
en les plantes del meu jardí.

Voldria ser lliure per volar,
viure i somniar
tenir així de senzill
a una amiga de veritat.
Ser lliure per a poder cantar,
cantar a la vida,
ser lliure i poder plorar,
plorar pel que vull, pel que necessito.

Perquè si no es veu el sol mors
ser lliure i poder morir,
com moren els núvols cada nit
o les estrelles al sol...
Morir com moren alguns..,
sols per amor, vull ser lliure per sentir,
sentir que soc viu, sentir els raigs de sol,
com es sent una mirada captiva, cm es sent el dolor.

Vull ser lliure dons vull ser jo,
jo que visc i somnio
jo que canto i ploro
jo que ploro pel teu amor.

Ha sigut un poema escrit per en Ferran de Montagut
fotos al Balco del Mediterrani de Tarragona 2 de setembre del 2010

1 comentari:

  1. Bona nit!!!
    Vull ser lliure com l'aire
    com les gavines
    com la rosada
    en les plantes del meu jardí.

    Voldria ser lliure per volar,
    viure i somniar
    tenir així de senzill
    a una amiga de veritat.

    ResponElimina