Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dissabte, 23 de juliol del 2011

Et vull, Et vull, Et vull.!!!

Et dic per exemple:
Et vull ara que fa calor,
I ahir que plovia.
En els matins ennuvolats,
I en les nits obertes,

Et vull
Et vull dempeus, tendida,
Dormida i desperta.
Et vull a la una, a les dues a les tres,
I a les sempre.

Et vull,
Et vull a la casa i et vull en el camí,
Et vull després, abans i ara mateix,

Et vull,
Et vull perquè em vols,
I tota la teva m'ho crides,
Et vull perquè en tu començament i acabo,
Et vull perquè ens trobem i ens perdem un en l'altre.

Diguem que et vull amb tots els que sóc incloent-me a mi mateix.
Encara que el teu saps el meu amor que quan dic et vull, és Déu que t'embelleix a través de l'amor i jo sóc l'encarregat de tan bella tasca, és a dir que cada vegada que jo et dic Et vull, Ell et diu “Et vull”.


Lletra de la cançó "TE QUIERO"
Foto des de la terrassa de la cuina ahir tot pujant el vídeo "Oda a l'Amistat "del 26 de Gener del 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada