Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

divendres, 29 de juliol del 2011

Que encerti per trobar un lloc al teu món.

Que la meva oïda estigui atenta als teus murmuris.
Que el soroll quotidià no tapi la teva veu.
Que et trobi, i et *recnozca i et segueixi.
Que la meva vida brilli la teva llum.
Que les meves mans estiguin obertes per donar i protegir.
Que el meu cor tremoli amb cada home i dona que pateixen.
Que encerti per trobar un lloc al teu món.
Que la meva vida no sigui estèril.
Que deixi un record càlid en la gent que trobi.
Que sàpiga parlar de pau, imaginar la pau, construir la pau.
Que estimi, encara que de vegades dolgui.
Que distingeixi en l'horitzó els teus senyals.

Tot això desig, tot això et demano, tot això t'ofereixo.

Poema "TOT AIXÒ ET DESITJO" 
 per deferència de ANGELS FERNANDEZ MORA
Foto al balneari Hervideros de Cofrentes 26 de Juliol del 2011
tot just arribar i a punt de dinar, vaig aquet amic.

1 comentari:

  1. I tant que m'agrade el poema cuants bons desitjos,i cuanta bona vuluntat si tothom pensesim igual.

    ResponElimina