Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dissabte, 30 de juliol del 2011

I.. quina cara m'imagines?

M'he estimat molt la vida,
no com a plenitud, cosa total,
sinó, posem per cas, com m'agrada la taula,
ara un pesic d'aquesta salsa,
oh, i aquest ravenet, aquell all tendre,
què dieu d'aquest lluç,
és sorprenent el fet d'una cirera.

m'agrada així la vida,
aquest got d'aigua,
una jove que pasa pel carrer
aquest verd
aquest pètal
allò

una parella que s'agafa les mans i es mira els ulls,
i tot amb el seu nom petit en minúscula,
com aquest passarell
aquell melic,
com la primera dent d'un infant.

poema "I.. quina cara m'imagines? "
(Vicent Andrés Estellés - Burjassot 1924 - València 1993)

foto de quatre preciositats al Parlament el 13 d'Abril del 2011 defensant lo que es del Poble Català, alguna hi tinc el honor de ser-hi AMIC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada