Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

dimecres, 20 de juliol del 2011

Carmen la Verge mes Marinera

El meu poble es mariner
tot i que el Montsia l´abraça
pero els ulls miren al mar
els ulls miren a la platga.
Ja una nit de juliol
que el cel de llums se ilumina
i es tanta la llum que hi ha
que sembla claror del dia.

Aquestes llums son candeles
que el poble porta en ofrena
a la verge mes volguda
la verge mes marinera.
El meu poble es mariner
i al Carme sempre venera.

I despres al demati
les barques engalanades
surten tots en processó
per a la Verge del Carme.
I quin goig que i fan totes
petites,mitganes,grans
amb flors que tiren al aigua
fan a la verge un altar.

Un altar d´escuma blanca
vorejat pel blau del mar.
I blau i blanc son els colors
del meu poble estimat
que el meu poble es mariner
i els seus ulls miren al mar.

Poema "El meu poble es mariner"
de tadificil
Ballada de sardanes a Torredembarra per les Festes del Quadre de Santa Rosalia 
Cobla "Maravella" 14 de Juliol del 2011 
Sardanes de 7 tirades
Lleida A.Morros
Rubi,deu segles d'historia C. Santiago
Erem set F. Mas Ros

Agrupació Sardanista l'Antina de Torredembarra.
plaça Mossèn J.Boronat
Estrena mundial de la Sardana Lleida 
del compositor Torrenc Albert Morros i Vidal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada