Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

divendres, 8 de juliol del 2011

Jo hi sóc només si tu vols ser-hi

Jo hi sóc només si tu vols ser-hi,
no tinc altra veritat,
ni enganys ni cap gran misteri,
si tu hi vas, també hi vaig.
 No tinc país
sense tu,
tampoc tinc demà...
així doncs per sempre
mantinc el repte,
només si hi vas jo hi vaig.

 Jo hi sóc si també vols ser-hi
 tan sols per fer un camí junts,
pel goig de seguir petjades 
que ens han dut molt lluny.
 Pel plaer d'un demà que engresqui
perquè ens hi trobem a gust
refent l'art de viure 
poder conviure
el somni d'un món més just.

Lluis Llach
fotos al Correlo de Sant Magí 6 de Juny del 2010
dedicades a una Amiga la Maite 
Tarragonina i Patriota de cap a peus.
El 28 de Juny tot fen via.i cercant l'ofrena floral als Màrtirs Tarragonins del 1811,
 hi varem pasar per aquet indret.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada