Volo Lliure

Volo Lliure
Llera del Ebre a Flix

divendres, 15 de juliol del 2011

Arribant al meu costat la nit és un grapat d'estels i d'alegria.

No ho crec encara
estàs arribant al meu costat
i la nit és un grapat
d'estels i d'alegria.

Palp, gust, escolto i veig
el teu rostre, el teu pas llarg,
les teves mans i no obstant això
encara no ho crec.

El teu retorn té tant
que veure amb tu i amb mi
que per càbala ho dic
i pels dubtes ho canto.

Ningú mai et reemplaça
i les coses més trivials
es tornen fonamentals
perquè estàs arribant a casa.

No obstant això encara
dubto d'aquesta bona sort
perquè el cel de tenir-te
em sembla fantasia.

Però veniu i és segur
i veniu amb la teva mirada
i per això la teva arribada
fa màgic el futur

i encara que no sempre he entès
les meves culpes i els meus fracassos
en canvi sé que en els teus braços
el món té sentit

i si beso la gosadia
i el misteri dels teus llavis
no hi haurà dubtes ni *resabios
et voldré més
encara.

Poema "Encara " de Mario Benedetti
permeteu agrair-vos
que en un dia tan senyalat
com un Aniversari os recordeu de mi
voldria també dedicar-li a una Mare
la de l'Amiga Magda Nicolas Mesas
en un tram de la vida que tots ferem ,
pro la tindrem en record la seva petjada.

Foto feta prop del bosc de les ginestes aquest mig dia bentos i dificultos la Natura revolta ,en un raser aquesta bellesa, he tingut sort de poder-li oferir quelcom a la Mare de l'Amiga, no podia ser no trobar cap bellesa, del 13 de Juliol del 2011,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada